Pages

Tuesday, January 18, 2011

Wanitakah Aku?

Itulah soalan yang perlu ditanya dan dijawab sendiri oleh setiap penumpang yang ingin menaiki bas rapid KL bermula pada 17 Januari 2011 (semalam) kerana kini bas rapid KL mempunyai 'coach' untuk wanita SAHAJA. Sama seperti KTM komuter, Rapid KL juga turut melangkah setapak lagi ke hadapan dengan mengambil inisiatif dalam menjaga kebajikan dan keselamatan kaum hawa. Tak caya? Meh klik sini.

Haa... cik nin tak tipu kan? Huahuahua...

ni lah bas rapid KL coach wanita... ^_^
-gambar mintak izin puan google-

Cik Nin selaku penumpang bas Rapid KL tegar amat-amat menyokong tindakan Syarikat Rapid KL tu dan sangat gembira membaca laporan akhbar utusan tadi. Bukan cik nin nak diskriminasi ke ape... Tapi cik nin secara jujurnya kurang selesa bila penumpang yang duduk di kerusi sebelah cik nin adalah lelaki. Macam-macam dah cik nin lalui sepanjang menjadi penumpang bas ni. Baik buruk selama ni cik nin telan je. Tapi dah ada perubahan macam ni, cik nin tersangat-sangatlah gembira. Cuma cik nin kurang pasti samada bas yang cik nin selalu naik tu termasuk tak dalam 15 laluan yang disebutkan. Kalau masuk, alhamdulillah... syukur sangat-sangat. =D

Ok, kepada kaum adam yang ingin naik bas Rapid dan nampak bas tu khas untuk wanita, jangan malu jangan segan, tanyalah pada diri anda, "Wanitakah aku???"

Hehe...peace. no war~ ^_^_v



4 comments:

Iwase Kenzo said...

Saye bangkang!!!

Cik Nin said...

nape pulak?
jeles la tu. hehe..=p

bunga_lily_pink said...

waah~!!! rapid KL pn dah wat mcm ni...
bagus la...br rs lagi selesa...

Cik Nin said...

aah, btul2. baru lagi selesa kan? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...