Pages

Monday, February 15, 2010

Like A New Born Baby =)

In the name of Allah, The Most Gracious Most Merciful.

Assalamualaikum wbt.

Hallooo....Enina in dah hauz...!! :D

Untuk entry first dalam blog aku ni, aku nak cerita la sikit kisah yang dah berlaku kat aku dalam minggu lepas. Kira hangat lagi la kisah ni. Macam orang tua-tua kata, hangat-hangat tahi ayam gitu. Heh. boleh pakai ke peribahasa tu untuk situasi ni? Ah. Tak kesahlah. huhu...

Macam ni ceritanya....

Minggu lepas, course aku ada buat program bersama anak yatim. Nama program tu Merintis al-Khawarizmi Moden. Sedapkan namanya? Tapi aku bukan nak cerita pasal nama program tu kat sini. Aku nak cerita pasal tema program tu; "Open Your Eyes". Kawan aku dapat idea untuk tema tu dari kuliah Kaedah Matematik Pn.Sakinah. Masa tu aku tak pergi kuliah sebab tak sihat. Kawan-kawan aku punyalah beria cerita pasal betapa interestingnya kuliah hari tu sebab Pn.Sakinah tunjuk video "Open Your Eyes". Masa tu diorang ada bagitahu nama penyanyi lagu tu tapi aku tak dapat catch sebab macam tak pernah dengar je + nama dia agak pelik; bukan macam nama Melayu biasa. Hee... Tapi hati aku memang nak sangat tahu isi kandungan video tu sebab beria benar kawan-kawan aku memuji.

Alhamdulillah.... Akhirnya aku dapat jugak tengok masa Program Merintis Al-Khawarizmi Moden hari tu...

Ni lah videonya... harap-harap semua yang bakal tengok, biarlah 'gelas' anda betul2 kosong k. ;)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...